lunes, 7 de noviembre de 2011

PEOPLE (SI SABÉS...)

(del recull <<Amors Urbans>>)

Si sabés on trobar-te,
si sabés a quina hora,
si sabés on ets ara...

Tancaria els ulls,
dubtaria segur
em mig de la música,
la gent i les copes;
en mig del brunzit de les converses.

Quatre copes,
i encara penso en tu;
l’alcohol no és oblit,
porta a somnis
i em porta a tu.

Em resisteixo,
i en mig de gent
que em toca i em desitja,
penso en tu;
penso en una abraçada que em salvi,
en una trucada
que em tregui d’aquesta boira,
d’aquest cap anestesiat;
en un missatge al mòbil
o una picada d’ulls al “facebook”.

Quantes nits t’hauré d’esperar
en aquesta barra de bar?,
amb gent que busca igual que jo,
que espera i no troba,
que mira amb desesperació,
amb somriures plens de tristesa
esperant omplir els buits de l’ànima,
pensant només amb el cos,
amb mirades desitjoses,
amb temptacions,
amb la provocació descarada
en un “happy-hour”
d’un capvespre de tardor.

Van passant les hores
i encara penso en tu,
penso en les nits passades,
en cossos amb sabor a tu,
però cap amb el teu perfum;
i van caient les copes,
i encara no sé on ets tu.

(OdlV - 06/11/2011)

No hay comentarios:

Publicar un comentario