miércoles, 30 de enero de 2013

SI VOLS VENIR


(del recull <<Amors urbans>>)

T'he trobat inesperadament,
en mig d’aquesta gran ciutat,
en mig de temps tristos
que per molt que ho intenten
no em treuen l’il·lusió,
i estic aquí brillant per si vols venir.

Aquest cop no aniré darrera,
avui espero sense pressa,
perquè m’estimo i t’estimo,
perquè vull regalar-te coses
però no a qualsevol preu,
sempre des de la serenor,
des de la pau,
des de el que sóc jo.

Crec veure camí,
crec parlar un secret llenguatge comú,
si és al teu costat millor
hi jugaré fort,
si hi nedo ja no faltarà
guardar la roba,
si me la roben tant me fa,
millor que viure en l’ambigüitat.

Tan mateix
no pidolaré emocions,
no deixaré de ser jo,
sumaré amb tu
però no em restaré,
seré tendre però també fort.

(OdlV – 30/01/2013)

No hay comentarios:

Publicar un comentario